סודותיו של שטר 1 הדולר האמריקאי

אחת התאוריות הפופולריות ביותר בעולם היא התאוריה על 1 דולר האמריקאי ו"הבונים החופשיים". התאוריה מתבססת בעיקר על סמלים(ביניהם מגן דוד) ומסרים חבויים הנמצאים כביכול על שטר 1 הדולרה אמריקאי, ומתקשרים ל"בונים החופשיים". כיום, אנשים רבים ברחבי העולם מאמינים לתאוריה זאת, בזמן שאחרים רואים בה לא יותר מאשר עוד קונספירציה.

גב שטר 1 הדולר האמריקאי

גב ה"חותם הגדול"-תמונה 1

בתמונה זו מתואר גבו של ה"חותם הגדול" של ארה"ב-THE GREAT SEAL(חותם רשמי של רשויות השלטון בארה"ב שמשתמשים בו כחותמת במסמכים רשמיים של ממשלה). ידוע כיום, שחותם זה עוצב בידי "הבונים החופשיים" והוא מכיל רמזים, סמלים ומסרים. נשאלת השאלה, למה בדיוק סמל, בו מתוארת פירמידה שלא מהווה שום קשר לארה"ב, מופיעה על גב שטר 1 הדולר האמריקאי. הדת של "הבונים החופשיים", וכמה מסיפוריהם המיסתוריים, מקורם בממלכת בבל, ובמצרים העתיקה. ה"עין הרואה כל", שמצויירת בראש הפירמידה היה סמלם האהוב ביותר של אליטת הארגון המסתורי.

סמל זה מייצג את האל המצרי "הורוס", והוא נמצא בראש הפירמידה, דבר המרמז על צורת התנהלות ארגון ה"אילומינטי" המקושר ל"בונים החופשיים". הארגון כלל 13 דרגות כמספר מדרגות הפירמידה והתנהל מלמעלה(האליטה)-למטה.

פירוש המילים הלטניות על החותם הגדול הכתובות למעלה, "ANNUIT COEPTIS" הוא "הכרזה על היוולדותו של...", ושל המילים הכתובות למטה, "NOVUS ORDO SECLORUM", הוא "סדר חדש של דורות". ביחד, "הכרזה על היוולדותו של סדר חדש של הדורות". בתחתית הפירמידה הכתובת "MDCCLXXVI" היא תאריך הכתוב בספרות רומיות:M+D+C+C+L+X+X+V+I = 1000+500+100+100+50+10+10+5+1 = 1776
1776 היא שנת עצמאות ארה"ב וגם השנה בה ארגון ה-"אילומינטי" המקושרים ל"בונים החופשיים" הגיע לארה"ב.


פנים ה"חותם הגדול"-תמונה 2

בתמונה זו מתואר פניו של ה"החותם הגדול" שגם הוא מופיע על גב שטר 1 הדולר. על צד זה של החותם מופיעה הכתובת הלטינית: “E Pluribus Enun”, שפירושה הוא "אחד נוצר מתוך רבים". זהו הבסיס של תכנית "הסדר החדש בעולם", לאחד את כל הממשלות והדתות בעולם לגוף אחד שישלוט בעולם, וינהיג סדר חדש.

בגבו של ה"החותם הגדול"(תמונה 1), האבן העליונה לא ירדה עוד על הפירמידה, משמעו שהתכנית לא הושלמה עוד.
רק, כאשר ישלוט "סדר חדש" בכל רחבי העולם, ושליט העולם יומלך, התכנית תושלם.

שטר 1 הדולר הוא השטר היחידי בסדרת הדולרים האמריקאים שלא שונה מאז 1945. נשאלת השאלה למה?
לאחרונה, רבים השתכנעו שהתשובה לשאלה זו היא בגלל הסמלים, ורמזים השטניים שמייחסים אותם ל"בונים החופשיים".
הסמל הבולט ביותר בשטר הוא המספר "13". 13 כמספר הקולוניות הראשונות בארה"ב, אך גם כמספר אבירי "הטמפלרים שנאסרו ב-13 באוקטובר 1307 והוצהו להורג, כאשר נשרפו בעודם חיים ע"י רודפיהם. זאת גם הסיבה מדוע מחשיבים את 13 כמספר המביא מזל רע. מיד לאחר התקרית "הבונים החופשיים" קיבלו לשורתיהם את אבירי "הטמפלרים" הנותרים. המספר "13" מופיעה על החותם הגדול פעמים רבות ובדרכים שונות:
*13 עלים על ענף הזית אותו מחזיק הנשר.
*13 פסים(לבן, אדום) במגן.
*13 חצים בציפורני הנשר
*13 אותיות בכתובת הלטינית: “E Pluribus Unum”
*13 כוכבים בסמל למעלה.
*13 מדרגות בפירמידה.(13 הוא מספר השכבות בכת ה"אילומינטי")
*13 אותיות בכתובת הלטינית: “Annuit Coeptis”

בכנפו השמאלית של הנשר מספר הנוצות הוא 32 כמספר הדרגות בארגון של "הבונים החופשיים" בארה"ב.
בכנפו הימנית של הנשר מספר הנוצות הוא 33 כמספר הדרגות בארגון העתיק של "הבונים החופשיים" בסקוטלנד.
בזנבו של הנשר מספר הנוצות הוא 9 כמספר התקופות השונות של "הבונים החופשיים".
ב-1841 אומץ הנשר ע"י "האבות המייסדים"(חלקם השתייכו ל"בונים החופשיים") כסמל הרשמי של ארה"ב. הנשר הוא סמל חשוב מאוד ל"בונים החופשיים". הוא נלקח ממצרים העתיקה והוא מסמל "אחווה".
אם להתסכל מעל הנשר בסמל בצורת ענן בתוכו יש 13 כוכבים, ניתן להבחין שהכוכבים מסודרים בסדר של מגן דוד-חותמת שלמה.
יש הטוענים שזהו קמע שכתות פגניות(עובדי אלילים) השתמשו בו כדי לקרוא או לתקשר עם השטן. מגן דוד הינו בעל 6 קודקודים, 6 זוויות חיצוניות, ו6 מישורים(666). מכאן בדיוק אנו מחשיבים כיום את מספר 666 כמספרו של השטן.



בפניו של השטר לצידו הימני של דיוקנו של ג'ורג' וושינגטון(הנשיא הראשון של ארה"ב) ניתן להבחין בחותמת ירוקה המשמשת את משרד האוצר בארה"ב. היא כוללת בתוכה" מפתח, ומאזניים(סמל הצדק). אם להסתכל טוב בין שני סמלים אלו נבחין בישר זווית או מרובע בצורת מד זווית ובתוכו 13 נקודות. ישר הזווית או מד זווית מופיע בסמל הראשי המייצג את הבונים החופשיים-מחוגה ומד זווית. המפתח גם הוא סמל של ה"בונים החופשיים" שמייצג "דלת נעולה שמכילה סודות מאחוריה". המאזניים מייצגים את השיווין בין ה"טוב" וה"רע" בעולם.


רק אם להסתכל ממש טוב וקרוב לשמאלו של המספר "1" המופי בפינה הימנית העליונה, ניתן להבחין בדמות קטנה המזכירה לרבים סוג מסויים של ינשוף. הינשוף הוא סמלם של ארגון בשם "Bohemian Grove". זהו ארגון סודי הקשור ל"בונים החופשיים" שחבריו כללו אנשים רבי עוצמה מהאליטה העולמית.




אם נשרטט מגן דוד בגבו של ה"חותם הגדול" של ארה"ב נקבל 5 קודקודים שכל אחד מהם מצביע על אות מסויימת. מאותיות אלו ניתן להרכיב את המילה MASON, שפירושה באנגלית הוא "בונה חופשי".



לסיכום, יש אנשים הרואים ב"בונים החופשיים" כת פגנית שטנית, בעוד שאחרים טוענים שהוא ארגון ליברלי, לוחם למען החופש והדמוקרטיה. כל דבר אפשר לפרש בדרך שונה, כאשר איננו יודעים בוודאות, וכל אחד יבחר במה להאמין. כנראה שלא נדע באמת עוד זמן רב את התשובה לשאלה המרכזית: מי הם באמת "הבונים החופשיים"?